:)

Wednesday 4 May 2011

Permulaan blog

ASSALAMUALAIKUM


Hari ini 05 may 2011 jam 11.54.....aku mula menulis blog..tq for my sister kerana memberi ilham untuk aku menulis blog...mungkin byk pengalaman dan pelajaran yg akan aku kongsi kan dengan followers semua...tp utk permulaan aku menulis dalam ni bukan semua yg akan boleh melihat hanya beberapa orang sahaja....

skrg ni aku sedang sibuk dengan latihan tarian untuk citrawarna yg akan diadakan pada 21 mei 2011 bertempat di dataran merdeka...nanti bole la korang tengok aku kat tv tau.....sebab kalau korang pegi dataran yg kat padang mesti penuh korang kena tengok kat DBKL tp aku x buat persembahan kat DBKL... group aku adalah teraju utama kitaorg hanya buat persembahan depan agung je better korg tgk kat tv hehehehe...... kitaorg buat 4 lagu untuk pembukaan 2 lagu....pastu persembahan selingan lagu samrah dan penutup lagu zapin... penat sgt tarian tp x pe arini kitaorg budak lelaki pukul 9.30 br pegi latihan heheh... dak2 perempuan kena datang awal.....

nanti kita sambung lagi k............

No comments:

Post a Comment